purple is my style

Thursday, June 9, 2011

Tak Ramai Folo pon xkesah..huhu

Sebenonye...
tujuan buat blog ni...
hanya unuk aku meluahkan isi hati je...huhu..
xde sape yang folo pon eden xkesah...
buat yang sudi ikot blog aku
ucapan sepuluh jari tangan diucapkan

aku suka tengok blog2 insan2 lain
comel2 la blog mreke
teringin nak blog yang hebat2 camtu
suatu hari nanti
tapi
bagi akula kan
ape yang penting....
kejesame!!
hehe
ape yang penting sebenarnye...
isi---kandungan dalam sesebuah blog tu
kalo macam blog aku yang takde arah tujuan ni takpe la
hehe

tengokla macam mane nanti
insyaAllah
kalo aku dikurniakan kehebatan untuk mewarnai blog ni
ade tujuannye nanti
ade arahnye nanti
ade matlamatnye nanti
sampai bila nanti la??
aku nak karang puisi aku sendiri
walaupon pada dasarnya
ade puisi2 ciptaan aku sendiri
tapi tu tak cukup hebat lagi
aku nak belajar belajar belajar
dan terus belajar untuk mengarang puisi yang hebat suatu hari nanti
aku minat sebenarnye
tapi kadang tu
aku menidakkan kebolehan aku sendiri
kalo tak cuba
mane nak dapat imbuhannye?
betol tak?
cecube..cecube dulu
baru tau

janganla kite ni menilai diri sewenangnye
kite ni ciptaan yang Maha Esa
cukup sempurna
cukup segalanya
tiada yang sempurna
melainkan ciptaanNya
kalo ade usaha ke arah yang kita nak capai
tak mustahil
Allah akan makbulkan keinginan hambanya...
amin...amin...amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...