purple is my style

Wednesday, January 19, 2011

YA ALLAH...akalku terhad ilmuku dangkal...

YA ALLAH...akalku terhad ilmuku dangkal...aku bersyukur ngan apa aje yang aku ade skarang...ILMU...belajarlah sehingga negeri China sekalipon,ilmu yang ditelaah masih tidak cukup sempurna...banyak lagi ilmu- ilmu yang belum aku kecapi sehingga saat ini...nak dibandingkan ilmu aku dan sahabat- sahabat aku, ternyata banyak lagi yang perlu aku kejar...kadang tu, terasa jugak diri ni dangkal, akal aku palak terhad...dari perasaan2 yang tak enak yang timbul dari sudut hati ni..maka aku merasakan diri ni terlalu kerdil di sisi rakan- rakan, apatah lagi kepada yang Maha Pencipta sekalian alam ini...Subhanallah! bila rakan- rakan bercerita tentang ilmu- ilmu agama terutamanya...ternyata aku jaug kebelakang...banyak sebenarnya yang aku perlu belajar dan belajar untuk menjadi seorang insan yang benar2 diredai oleh NYA...amin yarabbal a'lamin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...