purple is my style

Wednesday, December 15, 2010

Alhamdulillah...Inilah sekarang dunia aku. aku bakal bergelar guru pada masa hadapan. j3...adalah rakan, sahabat, kawan yang aku sayangi. Mereka akan bersama- sama dengan aku untuk terus berjuang untuk mencapai satu cita- cita dan matlamat. Pertama sekali, aku mengucapkan rasa syukur kepada yang Maha Esa atas kurnia yang tidak terhingga ini. Buat baba dan umi, jasa kalian tak dapat dibalas dengan wang ringgit sekalipun. Akan aku berusaha untuk mencapai apa yang kalian impikan dan melihat senyuman sentiasa terukir di wajah ayah dan bonda tercinta. Buat insan yang telah melahirkan aku, doaku tidak akan putus buatmu. Pengorbananmu sungguh bernilai buatku. Al- Fatihah...

Ya, perjuangan aku masih panjang dan banyak lagi liku- liku yang aku belum tempuhi. Semoga aku menjadi insan yang tabah dalam menghadapi segalanya. Semester depan bermula satu episod yang dikatakan mencabar. Benarkah?? Semester depan aku akan melangkah masuk ke alam 'degree'...aduhai...bisakah aku melaluinya? kalau orang lain boleh, mengapa aku tak boleh...insyaAllah...Aku boleh! aku boleh jika diringi dengan usaha yang gigih.

"JIKA KAU FIKIRKAN KAU BOLEH, KAU HAMPIR BOLEH MELAKUKAN, JIKA
KAU FIKIRKAN RAGU- RAGU USAHAMU TIDAK AKAN MENENTU"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...